У Харкові стартував спільний пілотний проект Департаменту реєстрації Харківської міської ради та Головного територіального управління юстиції в Харківській області.
Як повідомив директор Департаменту реєстрації Олег Дробот, подати документи на реєстрацію місця проживання новонародженої дитини тепер можна у відділах реєстрації актів цивільного стану. При цьому, процедура оформлення документів займає один день.
«Згідно із законом така взаємодія між відділами РАЦС і Департаментом реєстрації повинна відбуватися протягом місяця, і протягом місяця ми повинні таку довідку надавати для видачі її молодим батькам, але тоді ефективність цієї послуги зводилася б до нуля. Тому ми з колегами відпрацювали такий механізм, який дозволяє нам отримувати документи безпосередньо в день звернення батьків до РАЦСу, і вже наступного дня готова довідка про реєстрацію місця проживання передається в відповідний районний відділ реєстрації актів цивільного стану. В результаті батьки забирають у відділі РАЦС два готових документа - свідоцтво про народження і довідку про реєстрацію місця проживання своєї дитини», - зазначив Олег Дробот.
Також Олег Дробот нагадав, що оформити документи щодо реєстрації місця проживання новонародженої дитини можна прямо в пологовому будинку, при цьому батьки також отримують відповідний документ одночасно зі свідоцтвом про народження.
Для реєстрації місця проживання новонародженої дитини батькам потрібно подати заяву і сплатити адміністративний збір у розмірі 13,6 грн. Якщо батьки зареєстровані за різними адресами - необхідно, щоб другий з батьків дав письмову згоду на реєстрацію місця проживання дитини в присутності працівника РАЦСу. Якщо батьки живуть за однією адресою - згода не потрібна.
Нагадаємо, що зареєструвати місце проживання дитини також можна в будь-якому з Центрів надання адміністративних послуг.