alt

У Харкові впроваджуються нові електронні сервіси

  • 21 травня 2019
  • 22:54
У Харкові впроваджуються нові електронні сервіси

Найближчим часом у місті Харкові будуть впроваджені нові електронні сервіси в рамках Програми розвитку електронного врядування.

Про це сьогодні, 21 травня, на засіданні постійної комісії з питань місцевого самоврядування, гласності та депутатської діяльності Харківської міської ради повідомила начальник Управління електронного урядування Департаменту реєстрації Галина Литвинець.

Вона нагадала, що ця програма працює трохи менше півтора року, але вже принесла відчутні результати.

Так, з 1 червня 2018 року в Харкові почав роботу Портал електронних сервісів.

«Відтоді у харків'ян з'явилася можливість отримувати електронні довідки про склад сім'ї. Раніше це була велика паперова тяганина. Тепер же за неповний рік було сформовано понад 400 тис. довідок, з яких 66% - без участі заявників. До порталу були підключені структурні підрозділи Харківської міськради, яким для реалізації покладених на них завдань і повноважень необхідно було брати цю довідку у заявника. Зараз же вони самі формують на порталі цю довідку, яка скріплюється електронним цифровим підписом Департаменту реєстрації. Таким чином, довідка формується за кілька секунд. Наступний етап - впровадження даного сервісу для жителів приватного сектора», - розповіла Галина Литвинець.

За її словами, департамент також співпрацює з Національним агентством з питань електронного врядування, і Харків став першим містом в Україні, яке під'єдналося до системи електронної взаємодії «Трембіта». Це дозволяє обмінюватися даними з держорганами в системі електронного документообігу, виключаючи необхідність паперової взаємодії.

Крім того, Харків під'єднався до Всеукраїнської інтегрованої системи електронної ідентифікації особистості id.gov.ua, яка доступна на Порталі електронних сервісів міста Харкова.

Галина Литвинець повідомила, що за ініціативою Департаменту у справах сім'ї, молоді та спорту був розроблений Реєстр багатодітних сімей міста Харкова, який знаходиться на стадії наповнення, але вже введений в експлуатацію.

«Розробляються нові електронні сервіси, наприклад, онлайн-актуалізація даних, яка незабаром буде доступна на Порталі електронних сервісів. Також найближчим часом буде запущена «Прозора черга» - послуга, що дозволяє відстежувати своє місце в черзі з кредитування доступного житла. Крім того, запроваджено онлайн-прийом громадян за допомогою засобів відеозв'язку. Тепер не потрібно приїжджати на прийом особисто, а можна записатися на нього за допомогою вайберу чи скайпу, і директор Департаменту реєстрації Олег Дробот або його заступники проведуть прийом дистанційно», - зазначила Галина Литвинець.

Останні новини

Всі новини