alt

Про департамент

Метою Департаменту є забезпечення реалізації державної політики у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, формування та ведення Реєстру територіальної громади міста Харкова, реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, передачі інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб до Єдиного державного демографічного реєстру, забезпечення організації надання адміністративних та інших публічних послуг, сервісів у сфері нерухомості суб'єктам звернень у межах повноважень та у спосіб, передбачені законодавством України, нормативно-правовими актами та Положенням про Департамент реєстрації Харківської міської ради.

Онлайн послуги

Департаментом реєстрації Харківської міської ради було впроваджено унікальний онлайн сервіс для отримання послуг у реальному часі. На Порталі електронних сервісів міста Харкова e-kharkiv.org вже доступні онлайн наступні послуги:

  • - Довідка про реєстрацію місця проживання особи
  • - Довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідка про склад сім’ї)
  • - Замовлення технічного паспорта в КП «Харківське міське бюро технічної інвентаризації»

Ми постійно вдосконалюємо та впроваджуємо нові послуги, щоб спростити життя людей!

Портал електронних сервісів м.ХарковаФормуй довідку про місце реєстрації особи та про склад сім'ї онлайн

Управління департаменту

Управління державної реєстрації прав на нерухоме майноДержавна реєстрація прав на нерухоме майно та їх обтяжень
Управління державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємцівДержавна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців
Управління реєстрації місця проживанняРеєстрація та зняття з реєстрації місця проживання / перебування фізичних осіб
Формування та ведення реєстру територіальної громади