alt

ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЇ

  • 25 апреля 2022
  • 19:57
ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЇ

Шановні харків’яни! 

☝️Повідомляємо, що відсьогодні реєстраторам Департаменту реєстрації Харківської міської ради відновлено доступ до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. 

❗️Звертаємо увагу, що всі послуги надаються виключно онлайн, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану» від 6 березня 2022 р. № 209 (зі змінами). 

👉 На сьогодні Департаментом надаються наступні послуги у сфері реєстрації бізнесу:
✔️ рєстрація, припинення, зміна ФОП;
✔️ реєстрація благодійних організацій та змін до неї;
✔️ реєстрація та припинення юридичної особи;
✔️ рєстрація змін: керівника юридичної особи у зв’язку з його смертю; місцезнаходження юридичної особи; видів економічної діяльності; інформації для здійснення зв’язку; зміна установчих документів (крім зміни розміру статутного капіталу, засновників/учасників та їх часток);
✔️ реєстрація, припинення, внесення змін до відокремленого підрозділу юридичної особи;
✔️ реєстрація органів державної влади, органів місцевого самоврядування, казенних підприємств, державних підприємств/організацій, комунальних підприємств/організацій. 

ℹ️ Порядок надання послуг Департаментом 👉 на електрону пошту 👉 [email protected] надсилається сформований пакет документів для проведення окремої реєстраційної дії відповідно до законодавства. 

⚠️ Повідомляємо, що пакет документів повинен відповідати вимогам законодавства у сфері електронних довірчих послуг та законодавства про електронні документи та електронний документообіг. 

Отже, зі всіх документів повинні бути виготовлені електроні копії (сканкопії) у форматі «.pdf» та накладено цифровий електронний підпис заявника. 

↪️ Сервіс за допомогою якого можна накласти цифровий підпис - http://czo.gov.ua.

Последние новости

Всі новини